
Dziękujemy za korzystanie z bonu!
Korzyści z posiadania bonu w wersji elektronicznej





Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest próg paragonu aby zrealizować bon?
Wartość paragonu musi być większa niż 1 grosz.
W których sklepach można zrealizować bon?
Mapa z punktami jest dostępna tutaj.
Ile razy można korzystać z bonu?
Klient robiąc zakupy w naszych sklepach w ramach bonu i jego wartości może dowolną ilość razy korzystać z bonu.
Co się dzieję fizycznie z bonem po jego wykorzystaniu?
Po wykorzystaniu wartości bonu jest on bezużyteczny i nie wymagamy jego zwrotu.
Czy bon pozwala na zbieranie punktów w ramach Karty Stałego Wielgolas?
Niestety nie, wyłącznie Karta Stałego Klienta Wielgolas pozwala na zbieranie punktów.
Czy w ramach bonu korzystam z promocji dla Karty Stałego Klienta Wielgolas?
Tak, w ramach bonu Klient korzysta z promocji wyłącznie dla posiadaczy Karty Klienta Wielgolas.
Czy w ramach bonu obowiązują promocje z aplikacją Moje Sklepy??
Nie, promocje z Moje Sklepy są dostępne wyłącznie dla posiadaczy kuponów aplikacji.
Czy mogę zeskanować Kartę Bonu i inne Karty obsługujące w naszych sklepach?
Nie, Klient może zeskanować wyłącznie jedną Kartę lub bon.
Czy mogę otrzymać fizycznie gotówkę za bon?
Nie, ma takiej możliwości.
Jaka jest ważność bonu?
Termin ważności jest dostępny na każdym bonie.
Z ilu bonów można skorzystać w ramach jednej tranzakcji?
Na jedym paragonie można skorzystać wyłacznie z jednego bonu.
Dokumenty