Najczęściej zadawane pytania: Karta Stałego Klienta Wielgolas

1. Ile kosztuje wydanie Karty Stałego Klienta Wielgolas?

Karta jest wydawana bezpłatnie.

2. Czy wymagana jest rejestracja karty z moim podpisem?

Zgodnie z rozporządzaniem Parlamentu Europejskiego o przetwarzaniu danych osobowych każdy Klient podający jakiekolwiek dane musi wyrazić zgodę na ich przetwarzanie. Bez zgody nie jest możliwe świadczenie dodatkowych promocji i zbierania punktów

3. Czy muszę podawać podczas rejestracji swój numer telefonu?

Nasz Regulamin wymaga podania aktualnego numeru telefonu aby można było odszukać konto Klienta w bazie POS jeżeli zapomni podczas zakupów swojej Karty.

4. Jakie informację mogę otrzymać na swój numer telefonu?

Czasami nasze promocje są bardzo atrakcyjne ale ze względu na wymogi naszych dostawców liczba towaru promocyjnego może być niewielka. Posiadając numer telefonu możemy poinformować naszych stałych Klientów o ofercie.

5. Czy z wysłanie do mnie SMSa wiąże się z opłatą?

Nie, koszt wysyłki wiadomości jest pokrywany przez naszą firmę..

6. Czy mogę zadzwonić na numer z którego otrzymałem wiadomość?

Wybrany numer służy jedynie do wysyłania wiadomości, aby skontaktować się z BOK zapraszamy do kontaktu z Centralą pod numerem 257481431 wybierając 8. Dział czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00.

7. Na jaką kwotę muszę zrobić zakupy aby otrzymać punkt?

Jeden punkt (1) jest przyznawany za każde 2 złote zakupów. W ramach limitu nie obejmują asortymenty z działu papierosy, doładowania telefonów, tytoń i gilzy.

8. Ile muszę mieć punktów aby zapłacić za zakupy?

Zgodnie z przelicznikiem 1 punkt odpowiada 0,04 zł. Dla przykładu any zapłacić za zakupy warte 4zł należy posiadać minimum 100 punktów.

9. Za jakie produkty mogę zapłacić punktami?

Klient może zapłacić za każde zakupy punktami o ile paragon i ich suma jest większe niż 10zł.

10. Czy mogę zapłacić część za paragon punktami a część gotówką?

Tak istnieje taka możliwość aby dopłacić gotówką lub bezgotówkowo jeżeli Klientowi zabraknie punktów. Paragon za zakupy musi być większy niż 10zł.

11. Ile ważne są punkty na Karcie?

Obecnie zgromadzone punkty są ważne bezterminowo.

12. Gdzie mogę sprawdzić stan punktów?

Obecnie prowadzimy testy nad dodatkową funkcjalością aby można było sprawdzać stan punktów na naszej stronie i w apliakcji mobilnej. Wkrótce taka możliwość zostanie udsotępniona wszystkim Klientom Karty Wielgolas. Do tego czasu jedynie w naszym sklepie na prośbę Klienta sprzedawca może sprawdzić stan punktów w trybie online a także stan punktów drukuje drukarka fiskalna na paragonie fisklanym po zakończeniu zakupów.

13. Czy promocje typu zupełny hit! z kartą są także premiowane punktami?

Oczywiście, że tak tylko ilość punktów jest przeliczana za sumę paragonu z rabatami.

14. Czy jest próg minimalnego paragonu aby naliczyły się punkty?

Obecnie jedynym progiem jest minimum 2 złote aby otrzymać 1 punkt.

15. Gdzie mogę zrealizować bon?

Jeżeli posiadasz kod aktywacyjny bonu możesz zrealizować go na stronie www.wielgolas.pl/bon. Musisz posiadać Kartę Stałego Klienta Wielgolas, która zostanie zasilona proporcjonalnie ilością punktów.

16. Jak mogę się skontaktować z Biurem Obsługi?

Jesteśmy dostępni pod adresem email: karta@wielgolas.pl i numerem telefonu 257481431 wybierając 8. Pracujemy od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 14:00.