![](images/tlo_mojekslepy.png)
Kupuj taniej z aplikacją Moje Sklepy!
W aplikacji Moje Sklepy możesz wybrać swój ulubiony sklep i sprawdzić, jakie oferty przygotował dla Ciebie! Przeglądaj HITy tylko z aplikacją, skanuj kartę i oszczędzaj na zakupach! Kupuj więcej i płać mniej — Zupełne HITy cenowe to atrakcyjna oferta produktów w obniżonych cenach lub w zestawach.
Zobacz korzyści z posiadania Aplikacji Moje Sklepy
![](images/aplikacja1.png)
![](images/aplikacja2.png)
![](images/aplikacja3.png)
![](images/aplikacja4.png)
![](images/aplikacja5.png)
![](images/aplikacja6.png)
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie znajduję się Aplikacja Moje Sklepy?
Aplikacja Groszek dostępna jest do pobrania w sklepach Google Play lub AppStore.
Jak zainstalować Aplikację Moje Sklepy?
Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play lub AppStore i postępować zgodnie z instrukcjami.
Do czego służy karta Aplikacji Moje Sklepy?
Karta umożliwia zakup produktów z sekcji „Hity tylko z aplikacją” w promocyjnych cenach.
Jak korzystać z promocji dostępnych w Aplikacji?
Aby korzystać z oferty, wybierz swój ulubiony sklep Groszek w aplikacji i zeskanuj kartę przy kasie.
Czy wszystkie sklepy honorują Aplikację?
Lista sklepów widoczna jest w aplikacji i na stronie www.wielgolas.pl
Gdzie otrzymam pomoc dotyczącą Aplikacji?
Pomoc można uzyskać, pisząc na adres aplikacja@wielgolas.pl
Gdzie znajdę Regulamin?
Regulamin dostępny jest w aplikacji.
Jakie dane muszę podać aby zarejestrować się w Aplikacji?
Do rejestracji konieczny jest jedynie numer telefonu. Podanie innych danych jest dobrowolne.
Czym się różni aplikacja Moje Sklepy od aplikacji Groszek
Aplikacja Groszek będzie stopniowo wygaszana a Aplikacja Moje Sklepy będzie posiadała wkrótce jeszcze więcej funkcji aby jeszcze więcej oszczędzać na zakupach.
Posiadam kartę stałego Klienta Groszek czy ona będzie taka sama w Aplikacji Moje Sklepy?
Tak, numer Karty z Aplikacji Groszek będzie taki sam w Aplikacji Moje Sklepy o ile podczas uruchamiania nowej aplikacji podamy taki sam numer telefonu co w Aplikacji Groszek.
Czy podczas zakupów mogę zeskanować kartę z Aplikacji Moje Sklepy i Kartę Wielgolas?
Nie, na jednym paragonie można zeskanować wyłącznie jedną kartę. Klient decyduje, którą zeskanuje podczas zakupów i z jakich promocji skorzysta.
Czy karta stałego Klienta z Aplikacji Moje Sklepy pozwala zbierać punkty za zakupy?
Nie, obecnie Aplikacja Moje Sklepy i jej Karta nie pozwala na zbieranie punktów. Wkrótce ta funkcjonalność może być dostępna. Wyłącznie Karta Stałego Klienta Wielgolas pozwala na zbieranie i wymianę puntków.
Promocje w ramach tylko z Aplikacją Moje Sklepy są dostępne dla posiadaczy Karty Wielgolas?
Nie, promocje dostępne w ramach aplikacji są dostępne tlyko po zeskanowaniu Wirtualnej Karty Aplikacji Moje Sklepy
Dokumenty